Dark Times – autorski tytuł Carbon Studio z popularnej serii gier The Wizards – właśnie debiutuje na platformie Oculus Quest. Cenę gry ustalono na 24,99 USD. Dotychczas tytuł był dostępny w wersji PC VR, w tym na gogle Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Vive. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z serii The Wizards przekroczyła 200 tys. kopii. Do końca br. Carbon Studio planuje przeniesienie akcji z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.
– Najnowsza wersja The Wizards Dark Times trafiła na rynek. Tym samym, gracze mogą nabyć naszą przygodową grę akcji kompatybilną z popularnymi wśród graczy goglami VR Oculus Quest. Gogle od marki Facebook to sprzęt bezprzewodowy, który posiada autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Liczymy na to, że nowa odsłona gry dostarczy użytkownikom mnóstwo wirtualnych przyjemności i tym samym zapewni swobodę rozgrywki – informuje Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio S.A.
Carbon Studio wprowadziło niedawno The Wizards Dark Times na platformę HTC Viveport w usłudze Infinity. Seria The Wizards cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród graczy i osiągnęła już wynik ponad 200 tys. sprzedanych kopii. Niedawno spółka informowała o tym, że sprzedaż pierwszej części The Wizards przekroczyła 1 mln USD brutto na platformie Oculus Quest. Pierwsza część gry otrzymała kilka lat temu podczas konferencji GDC w San Francisco nagrodę Viveport Developer Awards.
Od tego czasu spółka współpracuje z HTC i Viveport na wielu płaszczyznach
– Liczymy na to, że najnowsza wersja Dark Times odniesie sukces, który przełoży się na znaczący wzrost wyników finansowych Carbon Studio w nadchodzących kwartałach. Realizacja nowych wersji produkcji VR jest tak, jak wspieranie i rozwijanie istniejących tytułów jednym z głównych elementów naszej strategii. W ostatnich latach obserwujemy rosnący trend zainteresowania wirtualną rzeczywistością – komentuje Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Rozgrywka w The Wizards – Dark Times opiera się na przywoływaniu czarów poprzez intuicyjny i immersyjny system rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Gracz odbędzie podróż w czasie, weźmie udział w epickich bitwach i zgłębi historię krainy Meliora.
Carbon Studio pracuje także nad projektem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Gra powstaje na licencji znanej brytyjskiej firmy Games Workshop. Premiera tytułu planowana jest na platformach Oculus i Steam latem br. w wersji na PC VR (Oculus Rift, HTC Vive, Valve Index) oraz w wersji przenośnej na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Carbon Studio w projekcie pełni rolę zarówno producenta, jak i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.