Przez ostatni rok wirus przeorganizował nasz styl życia o 180 stopni – zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Zmieniliśmy nawyki, zachowania, inaczej spędzamy czas i komunikujemy się między sobą. Pandemia…
Czytaj dalej→Wizerunek
Pierwsza zasada briefu marketingowego
Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie[1]. Według Joe Talcotta, byłego dyrektora ds. globalnego marketingu McDonald’s, jest on najważniejszym narzędziem w arsenale…
Czytaj dalej→Wizerunek
Większość młodzieży
Zdecydowania większość współczesnej młodzieży nie chce zbyt poważnie traktować swojej przyszłości i uważa, że wszystko co dzisiaj robią, nie będzie miało w przyszłości znaczenia.
Czytaj dalej→Wizerunek
Wywieranie wpływu
Wywieranie wpływu nazywane często manipulowaniem może przybierać bardzo różne formy i czasami są to bardzo delikatne sposoby np. ubierania się czy stawania względem rozmówcy tak, aby zyskać jakąś psychologiczną przewagę.
Czytaj dalej→Wizerunek
Różnice
Aktualnie da się zauważyć jak na dłoni, że różnice między płciami wcześniej widoczne na pierwszy rzut oka, dzisiaj schodzą na dalszy plan a w niektórych skrajnych przypadkach rozróżnienie mężczyzn od…
Czytaj dalej→Wizerunek
Marketing
Bez wątpienia w dzisiejszym świecie marketing i kreowanie wizerunku to szaleńcza praca dla specjalistów, którzy gotowi są czasami pracować z kilkoma różnymi klientami.
Czytaj dalej→